1. Javni prevoz v času zimskih počitnic na Gorenjskem
  2. Sporočilo po letni skupščini Konzorcija za Bohinjsko progo
  3. Aktivna mobilnost za zdrav razvoj in dobro počutje otrok
  4. Znana je tema letošnjega EVROPSKEGA TEDNA MOBILNOSTI 2025: MOBILNOST ZA VSAKOGAR
  5. Novosti pri parkiranju v mestnem jedru Tržiča
  6. RCM Gorenjska: Sestanek nacionalnega in regionalnih kolesarskih koordinatorjev v Slovenj Gradcu
  7. Statistika izposoj gorenjska.bike za leto 2024
  8. Na leto dosežkov in novih uspehov
  9. Objavljen Javni poziv za sofinanciranje nakupa vozil brezemisijske linije v javnem potniškem prometu
  10. Občina Bohinj z DUJJP in Arrivo o problematiki javnega potniškega prometa
  11. ZIMSKI REŽIM SISTEMA GORENJSKA.BIKE
  12. Novi vozni red mestnih avtobusnih prevozov na Jesenicah
  13. Energetsko samozadostna rešitev za podeželsko območje Fuchstala v Nemčiji
  14. GLASILO ZCI ŠT. 3
  15. Hy-fcell Stuttgart
  16. Radi kolesarite? Ste kdaj kolesarili med počitnicami? Potem izpolnite to anketo!
  17. Sprejeta Uredba o izvajanju Uredbe (EU) o baterijah in odpadnih baterijah
  18. Pojasnilo glede pristojnosti za urejanje javnega potniškega prometa
  19. Strokovno izobraževanje v Burgasu, Bulgarija: električni avtobusi, polnilnice, sončni paneli, digitalni sistemi in več.
  20. Izmenjava dobrih praks na področju električnega javnega prevoza
  21. V Evropskem tednu mobilnosti naj bo avto vsaj en dan doma
  22. Pešbus in Bicivlak za aktivne prihode v šolo
  23. Prelaganje odgovornosti za trenutno stanje v javnem potniškem prometu samo na DUJPP je nekorektno
  24. Višje subvencije za nakup električnih vozil za državljane
  25. Sistem izposoje koles Gorenjska.bike odslej tudi v Preddvoru
  26. Projekt Store More
  27. Projekt Mobilnost RuralMED
  28. Partnerji projekta ADRIONCYCLETOUR na 5. partnerskem srečanju v Bohinju
  29. Z vlakom ali avtobusom do planinskih izhodišč
  30. Podaljšana javna objava predloga za nadgradnjo železniške proge Ljubljana–Kranj/Naklo
  31. KOLO KOT VOZILO DO SLUŽBE – anketa
  32. Javna obravnava predloga državnega prostorskega načrta za nadgradnjo železniške proge Ljubljana–Kranj/Naklo
  33. Na Tržiškem letos brezplačni turistični shuttle do planinskih izhodišč
  34. Objavljen je javni poziv za sofinanciranje nakupa električnih koles
  35. Javni razpis za sofinanciranje priprave in izvedbe aktivnosti ETM v letu 2024
  36. Dejavniki javne sprejemljivosti EV, o katerih so razpravljali na srečanju v Kajaanu
  37. Odprte so prijave na 3. Nacionalno kolesarsko konferenco
  38. Začasni plovbni režim na Savi Bohinjki – zapora vstopnih mest
  39. Spodbujanje izvajanja makroregionalnih vsebin v Sloveniji
  40. GORENJSKA.BIKE: v novi sezoni se odpirajo še zadnji sistemi
  41. O PRIHODNOSTI UPRAVLJANJA TRAJNOSTNE MOBILNOSTI
  42. VABILO NA UČENJE VOŽNJE IN POLNJENJA E-VOZIL 24. aprila 2024
  43. H2MA Glasilo št.3
  44. Strokovno srečanje na temo vzpostavitve vrednostnih verig vodika v Sloveniji
  45. INOVATIVNE REŠITVE IN NOV MODEL UPRAVLJANJA TRAJNOSTNE MOBILNOSTI – prijave so odprte
  46. 8. Nacionalna konferenca o celostnem prometnem načrtovanju
  47. GORENJSKA.BIKE: v sistema KRsKOLESOM in eKOLOka se z otvoritvenim izletom vračajo e-kolesa
  48. SAVE THE DATE: INOVATIVNE REŠITVE IN NOV MODEL UPRAVLJANJA TRAJNOSTNE MOBILNOSTI
  49. ADRIONCYCLETOUR – četrto partnersko srečanje v Trstu v znamenju predstavitve na kolesarsko-pohodniškem sejmu v Utrechtu in prihajajočih investicijskih naložb
  50. Zaključen je javni razpis za sofinanciranje občinskih celostnih prometnih strategij
  51. Polni zagona kolesarimo v službo
  52. GLASILO ZCI ŠT. 2
  53. Trajnostni prevoz do slovenskih smučišč – Bled Ski Bus
  54. Kolesarjenje za vse – povabilo na predstavitev
  55. Odprte so prijave na 8. Nacionalno konferenco o celostnem prometnem načrtovanju
  56. Strokovno izobraževanje v Parmi, Italija: Poslovni primeri trajnostne mobilnosti
  57. Najava objave Javnega razpisa za sofinanciranje ukrepov trajnostne mobilnosti v obdobju 2024-2028
  58. Posnetek delavnice za občine: Družbena omrežja v praksi
  59. V MESTNI OBČINI KRANJ NOVI E-AVTOBUSI
  60. Strokovno izobraževanje v Parmi, Italija: Poslovni primeri trajnostne mobilnosti
  61. 300 mio v bohinjsko železniško povezavo
  62. Nov vozni red v notranjem in mednarodnem železniškem prometu
  63. Glasilo ZCI št. 1
  64. Informacija za občine – objavljen je javni razpis za sofinanciranje občinskih celostnih prometnih strategij
  65. Delavnica: Kako omiliti prevozno revščino v Sloveniji?
  66. Cikel izobraževanj: Načrtovanje in upravljanje trajnostne mobilnosti na regionalni in medobčinski ravni
  67. DRUGO IZVEDENO IZOBRAŽEVANJE V PROJEKTU ZCI, »ZERO CARBON INFRASTRUCTURE«, INTERREG EUROPE, IRSKA, CORK
  68. Glasilo H2MA št. 2
  69. Zaključek sezone GORENJSKA.BIKE, v Kranju in Škofji Loki tudi pozimi na voljo navadna kolesa
  70. ADRIONCYCLETOUR – tretje partnersko srečanje, tokrat v Kobaridu
  71. Prvega novembra brezplačen medkrajevni avtobusni prevoz
  72. RCM-ji aktivno sodelovali na zaključnem dogodku ETM 2023
  73. Ste med tistimi, ki se na delo vozite z JPP ali med večino, ki se vozi sama v lastnem avtomobilu?
  74. Na Bledu nov kolesarski poligon, otroško igrišče in 6 kolesarskih postajališč
  75. Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo podpisalo pogodbo z Družbo za upravljanje javnega potniškega prometa
  76. SmartMOVE – BREZPLAČNA IZOBRAŽEVANJA NA TEMO TRAJNOSTNE MOBILNOSTI ZA PODJETJA
  77. ETM 2023 IN DAN BREZ AVTOMOBILA; tudi brez lastnega vozila na pohodniško turo z JPP
  78. ETM 2023 – akcija NAKUPUJEM S KOLESOM
  79. ETM 2023 – iz Tržiča, preko Naklega v Kranj s testiranjem e-invalidskih vozičkov in e-pripomočkov
  80. ETM 2023 – testiranja e-invalidskih vozičkov in e-pripomočkov
  81. Festival mobilnosti IAA MOBILITY 2023
  82. Evropski teden mobilnosti letos na temo varčnih poti
  83. GORENJSKA.BIKE – uporaba kolesa, ki je del sistema Gorenjska.bike, je prepovedana vsem mladoletnim osebam, mlajšim od 14 let
  84. ReMOBIL mednarodna poletna šola trajnostne mobilnosti za študente
  85. JULIJA IN AVGUSTA Z BREZPLAČNIM AVTOBUSOM PO BLEDU IN OKOLICI
  86. Vabimo k sodelovanju
  87. ADRIONCYCLETOUR – Izdana zloženka Poletni vozni red – s kolesom po Bohinjski progi
  88. KOLESARSKA POT BLED – BOHINJ JE GRADBIŠČE, VOŽNJA JE PREPOVEDANA
  89. ADRIONCYCLETOUR – Mladi in mobilnost v Alpah
  90. STORITVE MOBILNOSTI NA PODEŽELJU – Bischofshofen, Avstrija
  91. POVEČAN POJAV VANDALIZMA NA SISTEMU SOUPORABE KOLES MOBILN.SI
  92. Sporočilo za javnost ZCI (1)
  93. Glasilo H2MA št.1
  94. Norvežani so bili navdušeni nad predstavljenimi dobrimi praksami načrtovanja in izvajanja trajnostne mobilnosti v Sloveniji
  95. Za plačevanje priložnostnega polnjenja e-vozil v javni garažni hiši v Mechelenu, Belgiji, potrebujete le plačilno kartico, nobenih aplikacij!
  96. Slavnostni prevzem električnih avtobusov v Mestni občini Kranj
  97. Objavljen je javni poziv za sofinanciranje “Priprave in izvedbe aktivnosti Evropskega tedna mobilnosti v letu 2023”
  98. Študijski obisk Augsburg (Nemčija) – transport na dolge razdalje
  99. GORENJSKO KOLESARSKO OMREŽJE V CELOTI OZNAČENO TUDI NA TERENU
  100. Delavnica ob dnevu Zemlje
  101. V NOVO SEZONO SISTEMA IZPOSOJE KOLES GORENJSKA.BIKE GORENJSKE OBČINE VSTOPAJO z 59 POSTAJAMI
  102. Ste že opazili rdeče označbe kolesarskih povezav?
  103. Raziskava ReMOBIL nakazuje rešitev slovenskih mobilnostnih izzivov
  104. Uvodni sestanek projekta ZCI
  105. ReMOBIL: REGIONALNI KOORDINATORJI ETM PREDSTAVLJENI NA 7. NACIONALNI KONFERENCI O CELOSTNEM PROMETNEM NAČRTOVANJU
  106. Uvodni sestanek projekta H2MA
  107. ADRIONCYCLETOUR – sporočilo za medije
  108. Z novinarsko konferenco in uvodnim sestankom se pričenja projekt ADRIONCYCLETOUR
  109. Mednarodni dogodek za uvajanje električne mobilnosti
  110. VABILO
  111. Avtomobilska industrija v Evropi in večanje tržnega deleža baterijskih električnih vozil
  112. Prvi popolnoma električni hitri trajekt na svetu
  113. e-MOPOLI Akcijski načrt za mobilnost na alternativne vire goriv
  114. Ministrstvo za infrastrukturo vključeno v EU projekt IDACS – ID in zbiranje podatkov za trajnostna goriva v Evropi
  115. Uradno potrjen Regionalni akcijski načrt za e-mobilno infrastrukturo, e-MOTICON
  116. E-mobilnost in trajnostna mobilnost -priložnost za podjetja
  117. Micro-mobilnost: naslednja velika stvar?
  118. Konec projekta e-MOTICON
  119. Sodelovanje v prid e-mobilnosti
  120. Univerza uporabnih znanosti v Kemptnu se osredotoča na e-mobilnost od leta 2009
  121. Podpora širjenju infrastrukture za električno mobilnost na Gorenjskem
  122. Delovni sestanek v sklopu priprave Regionalnega akcijskega načrta za širjenje e-mobilne infrastrukture in e-mobilnosti, projekt e-MOTICON
  123. Transnacionalna strategija za načrtovanje električnih polnilnih postaj!
  124. ETREL INCH PRVA INTERAKTIVNA E-POLNILNA POSTAJA NA SVETU!
  125. Partnersko srečanje projekta e-MOTICON v Sloveniji
  126. Novice iz dežele Berchtesgadener, Nemčija
  127. E-mobilnost v provinci Brescia, Italija
  128. Kakšno je stanje e-mobilnosti in električnih polnilnih postaj (e-polnilnic) na območju Alp?
sobota, 15 marca, 2025
  1. Javni prevoz v času zimskih počitnic na Gorenjskem
  2. Sporočilo po letni skupščini Konzorcija za Bohinjsko progo
  3. Aktivna mobilnost za zdrav razvoj in dobro počutje otrok
  4. Znana je tema letošnjega EVROPSKEGA TEDNA MOBILNOSTI 2025: MOBILNOST ZA VSAKOGAR
  5. Novosti pri parkiranju v mestnem jedru Tržiča
  6. RCM Gorenjska: Sestanek nacionalnega in regionalnih kolesarskih koordinatorjev v Slovenj Gradcu
  7. Statistika izposoj gorenjska.bike za leto 2024
  8. Na leto dosežkov in novih uspehov
  9. Objavljen Javni poziv za sofinanciranje nakupa vozil brezemisijske linije v javnem potniškem prometu
  10. Občina Bohinj z DUJJP in Arrivo o problematiki javnega potniškega prometa
  11. ZIMSKI REŽIM SISTEMA GORENJSKA.BIKE
  12. Novi vozni red mestnih avtobusnih prevozov na Jesenicah
  13. Energetsko samozadostna rešitev za podeželsko območje Fuchstala v Nemčiji
  14. GLASILO ZCI ŠT. 3
  15. Hy-fcell Stuttgart
  16. Radi kolesarite? Ste kdaj kolesarili med počitnicami? Potem izpolnite to anketo!
  17. Sprejeta Uredba o izvajanju Uredbe (EU) o baterijah in odpadnih baterijah
  18. Pojasnilo glede pristojnosti za urejanje javnega potniškega prometa
  19. Strokovno izobraževanje v Burgasu, Bulgarija: električni avtobusi, polnilnice, sončni paneli, digitalni sistemi in več.
  20. Izmenjava dobrih praks na področju električnega javnega prevoza
  21. V Evropskem tednu mobilnosti naj bo avto vsaj en dan doma
  22. Pešbus in Bicivlak za aktivne prihode v šolo
  23. Prelaganje odgovornosti za trenutno stanje v javnem potniškem prometu samo na DUJPP je nekorektno
  24. Višje subvencije za nakup električnih vozil za državljane
  25. Sistem izposoje koles Gorenjska.bike odslej tudi v Preddvoru
  26. Projekt Store More
  27. Projekt Mobilnost RuralMED
  28. Partnerji projekta ADRIONCYCLETOUR na 5. partnerskem srečanju v Bohinju
  29. Z vlakom ali avtobusom do planinskih izhodišč
  30. Podaljšana javna objava predloga za nadgradnjo železniške proge Ljubljana–Kranj/Naklo
  31. KOLO KOT VOZILO DO SLUŽBE – anketa
  32. Javna obravnava predloga državnega prostorskega načrta za nadgradnjo železniške proge Ljubljana–Kranj/Naklo
  33. Na Tržiškem letos brezplačni turistični shuttle do planinskih izhodišč
  34. Objavljen je javni poziv za sofinanciranje nakupa električnih koles
  35. Javni razpis za sofinanciranje priprave in izvedbe aktivnosti ETM v letu 2024
  36. Dejavniki javne sprejemljivosti EV, o katerih so razpravljali na srečanju v Kajaanu
  37. Odprte so prijave na 3. Nacionalno kolesarsko konferenco
  38. Začasni plovbni režim na Savi Bohinjki – zapora vstopnih mest
  39. Spodbujanje izvajanja makroregionalnih vsebin v Sloveniji
  40. GORENJSKA.BIKE: v novi sezoni se odpirajo še zadnji sistemi
  41. O PRIHODNOSTI UPRAVLJANJA TRAJNOSTNE MOBILNOSTI
  42. VABILO NA UČENJE VOŽNJE IN POLNJENJA E-VOZIL 24. aprila 2024
  43. H2MA Glasilo št.3
  44. Strokovno srečanje na temo vzpostavitve vrednostnih verig vodika v Sloveniji
  45. INOVATIVNE REŠITVE IN NOV MODEL UPRAVLJANJA TRAJNOSTNE MOBILNOSTI – prijave so odprte
  46. 8. Nacionalna konferenca o celostnem prometnem načrtovanju
  47. GORENJSKA.BIKE: v sistema KRsKOLESOM in eKOLOka se z otvoritvenim izletom vračajo e-kolesa
  48. SAVE THE DATE: INOVATIVNE REŠITVE IN NOV MODEL UPRAVLJANJA TRAJNOSTNE MOBILNOSTI
  49. ADRIONCYCLETOUR – četrto partnersko srečanje v Trstu v znamenju predstavitve na kolesarsko-pohodniškem sejmu v Utrechtu in prihajajočih investicijskih naložb
  50. Zaključen je javni razpis za sofinanciranje občinskih celostnih prometnih strategij
  51. Polni zagona kolesarimo v službo
  52. GLASILO ZCI ŠT. 2
  53. Trajnostni prevoz do slovenskih smučišč – Bled Ski Bus
  54. Kolesarjenje za vse – povabilo na predstavitev
  55. Odprte so prijave na 8. Nacionalno konferenco o celostnem prometnem načrtovanju
  56. Strokovno izobraževanje v Parmi, Italija: Poslovni primeri trajnostne mobilnosti
  57. Najava objave Javnega razpisa za sofinanciranje ukrepov trajnostne mobilnosti v obdobju 2024-2028
  58. Posnetek delavnice za občine: Družbena omrežja v praksi
  59. V MESTNI OBČINI KRANJ NOVI E-AVTOBUSI
  60. Strokovno izobraževanje v Parmi, Italija: Poslovni primeri trajnostne mobilnosti
  61. 300 mio v bohinjsko železniško povezavo
  62. Nov vozni red v notranjem in mednarodnem železniškem prometu
  63. Glasilo ZCI št. 1
  64. Informacija za občine – objavljen je javni razpis za sofinanciranje občinskih celostnih prometnih strategij
  65. Delavnica: Kako omiliti prevozno revščino v Sloveniji?
  66. Cikel izobraževanj: Načrtovanje in upravljanje trajnostne mobilnosti na regionalni in medobčinski ravni
  67. DRUGO IZVEDENO IZOBRAŽEVANJE V PROJEKTU ZCI, »ZERO CARBON INFRASTRUCTURE«, INTERREG EUROPE, IRSKA, CORK
  68. Glasilo H2MA št. 2
  69. Zaključek sezone GORENJSKA.BIKE, v Kranju in Škofji Loki tudi pozimi na voljo navadna kolesa
  70. ADRIONCYCLETOUR – tretje partnersko srečanje, tokrat v Kobaridu
  71. Prvega novembra brezplačen medkrajevni avtobusni prevoz
  72. RCM-ji aktivno sodelovali na zaključnem dogodku ETM 2023
  73. Ste med tistimi, ki se na delo vozite z JPP ali med večino, ki se vozi sama v lastnem avtomobilu?
  74. Na Bledu nov kolesarski poligon, otroško igrišče in 6 kolesarskih postajališč
  75. Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo podpisalo pogodbo z Družbo za upravljanje javnega potniškega prometa
  76. SmartMOVE – BREZPLAČNA IZOBRAŽEVANJA NA TEMO TRAJNOSTNE MOBILNOSTI ZA PODJETJA
  77. ETM 2023 IN DAN BREZ AVTOMOBILA; tudi brez lastnega vozila na pohodniško turo z JPP
  78. ETM 2023 – akcija NAKUPUJEM S KOLESOM
  79. ETM 2023 – iz Tržiča, preko Naklega v Kranj s testiranjem e-invalidskih vozičkov in e-pripomočkov
  80. ETM 2023 – testiranja e-invalidskih vozičkov in e-pripomočkov
  81. Festival mobilnosti IAA MOBILITY 2023
  82. Evropski teden mobilnosti letos na temo varčnih poti
  83. GORENJSKA.BIKE – uporaba kolesa, ki je del sistema Gorenjska.bike, je prepovedana vsem mladoletnim osebam, mlajšim od 14 let
  84. ReMOBIL mednarodna poletna šola trajnostne mobilnosti za študente
  85. JULIJA IN AVGUSTA Z BREZPLAČNIM AVTOBUSOM PO BLEDU IN OKOLICI
  86. Vabimo k sodelovanju
  87. ADRIONCYCLETOUR – Izdana zloženka Poletni vozni red – s kolesom po Bohinjski progi
  88. KOLESARSKA POT BLED – BOHINJ JE GRADBIŠČE, VOŽNJA JE PREPOVEDANA
  89. ADRIONCYCLETOUR – Mladi in mobilnost v Alpah
  90. STORITVE MOBILNOSTI NA PODEŽELJU – Bischofshofen, Avstrija
  91. POVEČAN POJAV VANDALIZMA NA SISTEMU SOUPORABE KOLES MOBILN.SI
  92. Sporočilo za javnost ZCI (1)
  93. Glasilo H2MA št.1
  94. Norvežani so bili navdušeni nad predstavljenimi dobrimi praksami načrtovanja in izvajanja trajnostne mobilnosti v Sloveniji
  95. Za plačevanje priložnostnega polnjenja e-vozil v javni garažni hiši v Mechelenu, Belgiji, potrebujete le plačilno kartico, nobenih aplikacij!
  96. Slavnostni prevzem električnih avtobusov v Mestni občini Kranj
  97. Objavljen je javni poziv za sofinanciranje “Priprave in izvedbe aktivnosti Evropskega tedna mobilnosti v letu 2023”
  98. Študijski obisk Augsburg (Nemčija) – transport na dolge razdalje
  99. GORENJSKO KOLESARSKO OMREŽJE V CELOTI OZNAČENO TUDI NA TERENU
  100. Delavnica ob dnevu Zemlje
  101. V NOVO SEZONO SISTEMA IZPOSOJE KOLES GORENJSKA.BIKE GORENJSKE OBČINE VSTOPAJO z 59 POSTAJAMI
  102. Ste že opazili rdeče označbe kolesarskih povezav?
  103. Raziskava ReMOBIL nakazuje rešitev slovenskih mobilnostnih izzivov
  104. Uvodni sestanek projekta ZCI
  105. ReMOBIL: REGIONALNI KOORDINATORJI ETM PREDSTAVLJENI NA 7. NACIONALNI KONFERENCI O CELOSTNEM PROMETNEM NAČRTOVANJU
  106. Uvodni sestanek projekta H2MA
  107. ADRIONCYCLETOUR – sporočilo za medije
  108. Z novinarsko konferenco in uvodnim sestankom se pričenja projekt ADRIONCYCLETOUR
  109. Mednarodni dogodek za uvajanje električne mobilnosti
  110. VABILO
  111. Avtomobilska industrija v Evropi in večanje tržnega deleža baterijskih električnih vozil
  112. Prvi popolnoma električni hitri trajekt na svetu
  113. e-MOPOLI Akcijski načrt za mobilnost na alternativne vire goriv
  114. Ministrstvo za infrastrukturo vključeno v EU projekt IDACS – ID in zbiranje podatkov za trajnostna goriva v Evropi
  115. Uradno potrjen Regionalni akcijski načrt za e-mobilno infrastrukturo, e-MOTICON
  116. E-mobilnost in trajnostna mobilnost -priložnost za podjetja
  117. Micro-mobilnost: naslednja velika stvar?
  118. Konec projekta e-MOTICON
  119. Sodelovanje v prid e-mobilnosti
  120. Univerza uporabnih znanosti v Kemptnu se osredotoča na e-mobilnost od leta 2009
  121. Podpora širjenju infrastrukture za električno mobilnost na Gorenjskem
  122. Delovni sestanek v sklopu priprave Regionalnega akcijskega načrta za širjenje e-mobilne infrastrukture in e-mobilnosti, projekt e-MOTICON
  123. Transnacionalna strategija za načrtovanje električnih polnilnih postaj!
  124. ETREL INCH PRVA INTERAKTIVNA E-POLNILNA POSTAJA NA SVETU!
  125. Partnersko srečanje projekta e-MOTICON v Sloveniji
  126. Novice iz dežele Berchtesgadener, Nemčija
  127. E-mobilnost v provinci Brescia, Italija
  128. Kakšno je stanje e-mobilnosti in električnih polnilnih postaj (e-polnilnic) na območju Alp?
Avtomobilska industrija v Evropi in večanje tržnega deleža baterijskih električnih vozil

Avtomobilska industrija v Evropi in večanje držnega deleža baterijskih električnih vozil

  • Kaj avtomobilska industrija pomeni za evropsko gospodarstvo?
  • Koliko akumulatorskih električnih vozil (BEV) je bilo leta 2019 registriranih v Evropi?
  • Koliko električnih vozil načrtuje Evropska unija do leta 2050?
  • Zakaj se ne prodaja več BEV-ov?
  • Kakšna so prihodnja pričakovanja na trgu baterij?

23. junija 2020 je Evropsko združenje proizvajalcev avtomobilov (ACEA) na svoji spletni strani objavilo članek z naslovom “Napoved prodaje avtomobilov v Evropi 2020: Letos pričakujemo 25-odstotni padec, pravi ACEA”. V članku je navedeno, da 13,8 milijona Evropejcev dela v avtomobilski industriji (neposredno in posredno), kar predstavlja 6,1 % vseh delovnih mest v EU. 11,4 % proizvodnih delovnih mest v EU – približno 3,5 milijona – je v avtomobilskem sektorju. Motorna vozila predstavljajo 440,4 milijarde EUR davkov na ključnih evropskih trgih. Avtomobilska industrija za EU ustvari trgovinski presežek v višini 84,4 milijarde EUR. Promet, ki ga ustvari avtomobilska industrija, predstavlja več kot 7 % ​​BDP EU. Letno vlaga v raziskave in razvoj 57,4 milijarde EUR, avtomobilski sektor doprinaša največji zasebni prispevek k inovacijam v Evropi, saj predstavlja 28 % celotne porabe EU.

Junija 2020 je Mednarodna agencija za energijo (IEA) pripravila Globalni pregled 2020 za električna vozila (Global EV Outlook 2020). Konec leta 2019 je bilo v Evropi 0,97 milijona BEV-ov in 0,78 milijona priklopnih hibridnih električnih vozil. Po podatkih ACEA je na evropskih cestah v prometu približno 308,3 milijona motornih vozil.

Študija podpore politiki, ki je bila izvedena leta 2016 kot del projekta EAFO za Generalni direktorat za mobilnost in promet Evropske komisije, predvideva, da bo za dosego 100-odstotnega voznega parka vozil z ničnimi emisijami do leta 2050, potrebno, da bodo do 2035 vsa prodana nova vozila z ničnimi emisijami.

Zgornji podatki kažejo, da tudi s povečanjem prodaje v BEV cilja ne bo enostavno doseči.

Stroški vozil BEV so v veliki meri odvisni od stroškov baterije. Večina odjemalcev je navajena na doseg od 900 km do več kot 1000 km na 1 rezervoar fosilnega goriva. V primerjavi s premijskimi BEV, ki dosegajo 400 km na polnjenje v idealnih pogojih in zmerni hitrosti, so običajni avtomobili z notranjim zgorevanjem cenovno ugodnejši in imajo večjo bazo rabljenih vozil.

V drugi polovici leta 2020 in leta 2021 na trg prihajajo novi atraktivni modeli osebnih električnih in hibridnih vozil. V nekaterih evropskih državah lahko čakalna doba za nova električna vozila doseže šest ali več mesecev, število avtomobilov na trg pa je omejeno.

Pri visokih cenah električnih vozil, z manj kot polovico razpona na eno polnjenje v primerjavi z avtomobili na fosilna goriva, čakalnimi dobavnimi roki, čakalnimi časi, da novi modeli postanejo rabljeni za prodajo po nižjih cenah, omejeno življenjsko dobo baterije v primerjavi s konvencionalnimi vozili se postavlja vprašanje, kaj bi pospešilo prodajo električnih baterijskih vozil?

Odgovor je preprost: “inovacija” – znižanje cene baterij in povečanje energijske gostote baterije za daljši razpon z enim polnjenjem. Vendar je izvedba rešitve težavna. Glavni razlog, zakaj so baterije drage, so surovini kobalt in nikelj.

30. junija je CNBC objavil članek Tima Mullaneyja “Tesla in znanost, ki stoji za naslednjo generacijo, poceni,” milijon milj “akumulatorja električnih avtomobilov. Tim je v segmentu BEV intervjuval več strokovnjakov za avtomobilsko industrijo, raziskave in inovacije, strokovnjake za gospodarstvo in druge strokovnjake.

James Frith, vodja skladišča energije v Bloombergu New Energy Finance (Finance Nove Energije), v Londonu, je dejal, da “današnje baterije stanejo približno 147 USD / kWh, kar je padec od 1000 dolarjev leta 2010 in 381 dolarjev v letu 2015”. To je približno 128 EUR / kWh in padec približno od 872 EUR / kWh leta 2010 in približno 332 € / kWh v letu 2015. Shirley Meng, znanstvenik za materiale in profesor na kalifornijski univerzi San Diego, ki vodi šolski center za trajnostno energijo, je dejal, da “bo težko spustiti ceno pod 100 USD na kilovat”. To je približno 87 EUR za kilovat, cilj pa je znižati ceno na približno 50 EUR za kilovat, trdi analitik Wedbush Securities (vrednostni papirji), Dan Ives. V zadnjem desetletju se je cena baterije znižala do 80 %. Proizvajalci obljubljajo dodatna znižanja cen na podlagi zmanjšanja deleža kobalta in niklja v proizvodnji baterij. Raziskovalne inštitucije testirajo nove materiale, ki bi lahko nadomestile kobalt in nikelj. Litij-železove fosfatne baterije povečujejo upanje za znižanje cene. Ta tehnologija se razvija leta in lahko traja še nekaj let, preden bo v uporabi v osebnih avtomobilih na trgu.

Slovenski inštitut za kemijo je leta 2017 s Hondo pridobil dve pogodbi za raziskovanje potenciala magnezijevih baterij. Vsi rezultati raziskav so v lasti Honde. Zdaj inštitut raziskuje potencial litij-žveplovih baterij. Inštitut navaja, da “litij-žveplove baterije zagotavljajo 3 do 5-krat večjo teoretično energijsko gostoto v primerjavi z litij-ionskimi baterijami. Kljub temu pa je treba še vedno rešiti veliko nerešenih vprašanj do njihove komercialne uporabe. “