1. Podaljšana javna objava predloga za nadgradnjo železniške proge Ljubljana–Kranj/Naklo
  2. KOLO KOT VOZILO DO SLUŽBE – anketa
  3. Javna obravnava predloga državnega prostorskega načrta za nadgradnjo železniške proge Ljubljana–Kranj/Naklo
  4. Na Tržiškem letos brezplačni turistični shuttle do planinskih izhodišč
  5. Objavljen je javni poziv za sofinanciranje nakupa električnih koles
  6. Javni razpis za sofinanciranje priprave in izvedbe aktivnosti ETM v letu 2024
  7. Dejavniki javne sprejemljivosti EV, o katerih so razpravljali na srečanju v Kajaanu
  8. Odprte so prijave na 3. Nacionalno kolesarsko konferenco
  9. Začasni plovbni režim na Savi Bohinjki – zapora vstopnih mest
  10. Spodbujanje izvajanja makroregionalnih vsebin v Sloveniji
  11. GORENJSKA.BIKE: v novi sezoni se odpirajo še zadnji sistemi
  12. O PRIHODNOSTI UPRAVLJANJA TRAJNOSTNE MOBILNOSTI
  13. VABILO NA UČENJE VOŽNJE IN POLNJENJA E-VOZIL 24. aprila 2024
  14. H2MA Glasilo št.3
  15. Strokovno srečanje na temo vzpostavitve vrednostnih verig vodika v Sloveniji
  16. INOVATIVNE REŠITVE IN NOV MODEL UPRAVLJANJA TRAJNOSTNE MOBILNOSTI – prijave so odprte
  17. 8. Nacionalna konferenca o celostnem prometnem načrtovanju
  18. GORENJSKA.BIKE: v sistema KRsKOLESOM in eKOLOka se z otvoritvenim izletom vračajo e-kolesa
  19. SAVE THE DATE: INOVATIVNE REŠITVE IN NOV MODEL UPRAVLJANJA TRAJNOSTNE MOBILNOSTI
  20. ADRIONCYCLETOUR – četrto partnersko srečanje v Trstu v znamenju predstavitve na kolesarsko-pohodniškem sejmu v Utrechtu in prihajajočih investicijskih naložb
  21. Zaključen je javni razpis za sofinanciranje občinskih celostnih prometnih strategij
  22. Polni zagona kolesarimo v službo
  23. GLASILO ZCI ŠT. 2
  24. Trajnostni prevoz do slovenskih smučišč – Bled Ski Bus
  25. Kolesarjenje za vse – povabilo na predstavitev
  26. Odprte so prijave na 8. Nacionalno konferenco o celostnem prometnem načrtovanju
  27. Strokovno izobraževanje v Parmi, Italija: Poslovni primeri trajnostne mobilnosti
  28. Najava objave Javnega razpisa za sofinanciranje ukrepov trajnostne mobilnosti v obdobju 2024-2028
  29. Posnetek delavnice za občine: Družbena omrežja v praksi
  30. V MESTNI OBČINI KRANJ NOVI E-AVTOBUSI
  31. Strokovno izobraževanje v Parmi, Italija: Poslovni primeri trajnostne mobilnosti
  32. 300 mio v bohinjsko železniško povezavo
  33. Nov vozni red v notranjem in mednarodnem železniškem prometu
  34. Glasilo ZCI št. 1
  35. Informacija za občine – objavljen je javni razpis za sofinanciranje občinskih celostnih prometnih strategij
  36. Delavnica: Kako omiliti prevozno revščino v Sloveniji?
  37. Cikel izobraževanj: Načrtovanje in upravljanje trajnostne mobilnosti na regionalni in medobčinski ravni
  38. DRUGO IZVEDENO IZOBRAŽEVANJE V PROJEKTU ZCI, »ZERO CARBON INFRASTRUCTURE«, INTERREG EUROPE, IRSKA, CORK
  39. Glasilo H2MA št. 2
  40. Zaključek sezone GORENJSKA.BIKE, v Kranju in Škofji Loki tudi pozimi na voljo navadna kolesa
  41. ADRIONCYCLETOUR – tretje partnersko srečanje, tokrat v Kobaridu
  42. Prvega novembra brezplačen medkrajevni avtobusni prevoz
  43. RCM-ji aktivno sodelovali na zaključnem dogodku ETM 2023
  44. Ste med tistimi, ki se na delo vozite z JPP ali med večino, ki se vozi sama v lastnem avtomobilu?
  45. Na Bledu nov kolesarski poligon, otroško igrišče in 6 kolesarskih postajališč
  46. Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo podpisalo pogodbo z Družbo za upravljanje javnega potniškega prometa
  47. SmartMOVE – BREZPLAČNA IZOBRAŽEVANJA NA TEMO TRAJNOSTNE MOBILNOSTI ZA PODJETJA
  48. ETM 2023 IN DAN BREZ AVTOMOBILA; tudi brez lastnega vozila na pohodniško turo z JPP
  49. ETM 2023 – akcija NAKUPUJEM S KOLESOM
  50. ETM 2023 – iz Tržiča, preko Naklega v Kranj s testiranjem e-invalidskih vozičkov in e-pripomočkov
  51. ETM 2023 – testiranja e-invalidskih vozičkov in e-pripomočkov
  52. Festival mobilnosti IAA MOBILITY 2023
  53. Evropski teden mobilnosti letos na temo varčnih poti
  54. GORENJSKA.BIKE – uporaba kolesa, ki je del sistema Gorenjska.bike, je prepovedana vsem mladoletnim osebam, mlajšim od 14 let
  55. ReMOBIL mednarodna poletna šola trajnostne mobilnosti za študente
  56. JULIJA IN AVGUSTA Z BREZPLAČNIM AVTOBUSOM PO BLEDU IN OKOLICI
  57. Vabimo k sodelovanju
  58. ADRIONCYCLETOUR – Izdana zloženka Poletni vozni red – s kolesom po Bohinjski progi
  59. KOLESARSKA POT BLED – BOHINJ JE GRADBIŠČE, VOŽNJA JE PREPOVEDANA
  60. ADRIONCYCLETOUR – Mladi in mobilnost v Alpah
  61. STORITVE MOBILNOSTI NA PODEŽELJU – Bischofshofen, Avstrija
  62. POVEČAN POJAV VANDALIZMA NA SISTEMU SOUPORABE KOLES MOBILN.SI
  63. Sporočilo za javnost ZCI (1)
  64. Glasilo H2MA št.1
  65. Norvežani so bili navdušeni nad predstavljenimi dobrimi praksami načrtovanja in izvajanja trajnostne mobilnosti v Sloveniji
  66. Za plačevanje priložnostnega polnjenja e-vozil v javni garažni hiši v Mechelenu, Belgiji, potrebujete le plačilno kartico, nobenih aplikacij!
  67. Slavnostni prevzem električnih avtobusov v Mestni občini Kranj
  68. Objavljen je javni poziv za sofinanciranje “Priprave in izvedbe aktivnosti Evropskega tedna mobilnosti v letu 2023”
  69. Študijski obisk Augsburg (Nemčija) – transport na dolge razdalje
  70. GORENJSKO KOLESARSKO OMREŽJE V CELOTI OZNAČENO TUDI NA TERENU
  71. Delavnica ob dnevu Zemlje
  72. V NOVO SEZONO SISTEMA IZPOSOJE KOLES GORENJSKA.BIKE GORENJSKE OBČINE VSTOPAJO z 59 POSTAJAMI
  73. Ste že opazili rdeče označbe kolesarskih povezav?
  74. Raziskava ReMOBIL nakazuje rešitev slovenskih mobilnostnih izzivov
  75. Uvodni sestanek projekta ZCI
  76. ReMOBIL: REGIONALNI KOORDINATORJI ETM PREDSTAVLJENI NA 7. NACIONALNI KONFERENCI O CELOSTNEM PROMETNEM NAČRTOVANJU
  77. Uvodni sestanek projekta H2MA
  78. ADRIONCYCLETOUR – sporočilo za medije
  79. Z novinarsko konferenco in uvodnim sestankom se pričenja projekt ADRIONCYCLETOUR
  80. Mednarodni dogodek za uvajanje električne mobilnosti
  81. VABILO
  82. Avtomobilska industrija v Evropi in večanje tržnega deleža baterijskih električnih vozil
  83. Prvi popolnoma električni hitri trajekt na svetu
  84. e-MOPOLI Akcijski načrt za mobilnost na alternativne vire goriv
  85. Ministrstvo za infrastrukturo vključeno v EU projekt IDACS – ID in zbiranje podatkov za trajnostna goriva v Evropi
  86. Uradno potrjen Regionalni akcijski načrt za e-mobilno infrastrukturo, e-MOTICON
  87. E-mobilnost in trajnostna mobilnost -priložnost za podjetja
  88. Micro-mobilnost: naslednja velika stvar?
  89. Konec projekta e-MOTICON
  90. Sodelovanje v prid e-mobilnosti
  91. Univerza uporabnih znanosti v Kemptnu se osredotoča na e-mobilnost od leta 2009
  92. Podpora širjenju infrastrukture za električno mobilnost na Gorenjskem
  93. Delovni sestanek v sklopu priprave Regionalnega akcijskega načrta za širjenje e-mobilne infrastrukture in e-mobilnosti, projekt e-MOTICON
  94. Transnacionalna strategija za načrtovanje električnih polnilnih postaj!
  95. ETREL INCH PRVA INTERAKTIVNA E-POLNILNA POSTAJA NA SVETU!
  96. Partnersko srečanje projekta e-MOTICON v Sloveniji
  97. Novice iz dežele Berchtesgadener, Nemčija
  98. E-mobilnost v provinci Brescia, Italija
  99. Kakšno je stanje e-mobilnosti in električnih polnilnih postaj (e-polnilnic) na območju Alp?
sreda, 17 julija, 2024
  1. Podaljšana javna objava predloga za nadgradnjo železniške proge Ljubljana–Kranj/Naklo
  2. KOLO KOT VOZILO DO SLUŽBE – anketa
  3. Javna obravnava predloga državnega prostorskega načrta za nadgradnjo železniške proge Ljubljana–Kranj/Naklo
  4. Na Tržiškem letos brezplačni turistični shuttle do planinskih izhodišč
  5. Objavljen je javni poziv za sofinanciranje nakupa električnih koles
  6. Javni razpis za sofinanciranje priprave in izvedbe aktivnosti ETM v letu 2024
  7. Dejavniki javne sprejemljivosti EV, o katerih so razpravljali na srečanju v Kajaanu
  8. Odprte so prijave na 3. Nacionalno kolesarsko konferenco
  9. Začasni plovbni režim na Savi Bohinjki – zapora vstopnih mest
  10. Spodbujanje izvajanja makroregionalnih vsebin v Sloveniji
  11. GORENJSKA.BIKE: v novi sezoni se odpirajo še zadnji sistemi
  12. O PRIHODNOSTI UPRAVLJANJA TRAJNOSTNE MOBILNOSTI
  13. VABILO NA UČENJE VOŽNJE IN POLNJENJA E-VOZIL 24. aprila 2024
  14. H2MA Glasilo št.3
  15. Strokovno srečanje na temo vzpostavitve vrednostnih verig vodika v Sloveniji
  16. INOVATIVNE REŠITVE IN NOV MODEL UPRAVLJANJA TRAJNOSTNE MOBILNOSTI – prijave so odprte
  17. 8. Nacionalna konferenca o celostnem prometnem načrtovanju
  18. GORENJSKA.BIKE: v sistema KRsKOLESOM in eKOLOka se z otvoritvenim izletom vračajo e-kolesa
  19. SAVE THE DATE: INOVATIVNE REŠITVE IN NOV MODEL UPRAVLJANJA TRAJNOSTNE MOBILNOSTI
  20. ADRIONCYCLETOUR – četrto partnersko srečanje v Trstu v znamenju predstavitve na kolesarsko-pohodniškem sejmu v Utrechtu in prihajajočih investicijskih naložb
  21. Zaključen je javni razpis za sofinanciranje občinskih celostnih prometnih strategij
  22. Polni zagona kolesarimo v službo
  23. GLASILO ZCI ŠT. 2
  24. Trajnostni prevoz do slovenskih smučišč – Bled Ski Bus
  25. Kolesarjenje za vse – povabilo na predstavitev
  26. Odprte so prijave na 8. Nacionalno konferenco o celostnem prometnem načrtovanju
  27. Strokovno izobraževanje v Parmi, Italija: Poslovni primeri trajnostne mobilnosti
  28. Najava objave Javnega razpisa za sofinanciranje ukrepov trajnostne mobilnosti v obdobju 2024-2028
  29. Posnetek delavnice za občine: Družbena omrežja v praksi
  30. V MESTNI OBČINI KRANJ NOVI E-AVTOBUSI
  31. Strokovno izobraževanje v Parmi, Italija: Poslovni primeri trajnostne mobilnosti
  32. 300 mio v bohinjsko železniško povezavo
  33. Nov vozni red v notranjem in mednarodnem železniškem prometu
  34. Glasilo ZCI št. 1
  35. Informacija za občine – objavljen je javni razpis za sofinanciranje občinskih celostnih prometnih strategij
  36. Delavnica: Kako omiliti prevozno revščino v Sloveniji?
  37. Cikel izobraževanj: Načrtovanje in upravljanje trajnostne mobilnosti na regionalni in medobčinski ravni
  38. DRUGO IZVEDENO IZOBRAŽEVANJE V PROJEKTU ZCI, »ZERO CARBON INFRASTRUCTURE«, INTERREG EUROPE, IRSKA, CORK
  39. Glasilo H2MA št. 2
  40. Zaključek sezone GORENJSKA.BIKE, v Kranju in Škofji Loki tudi pozimi na voljo navadna kolesa
  41. ADRIONCYCLETOUR – tretje partnersko srečanje, tokrat v Kobaridu
  42. Prvega novembra brezplačen medkrajevni avtobusni prevoz
  43. RCM-ji aktivno sodelovali na zaključnem dogodku ETM 2023
  44. Ste med tistimi, ki se na delo vozite z JPP ali med večino, ki se vozi sama v lastnem avtomobilu?
  45. Na Bledu nov kolesarski poligon, otroško igrišče in 6 kolesarskih postajališč
  46. Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo podpisalo pogodbo z Družbo za upravljanje javnega potniškega prometa
  47. SmartMOVE – BREZPLAČNA IZOBRAŽEVANJA NA TEMO TRAJNOSTNE MOBILNOSTI ZA PODJETJA
  48. ETM 2023 IN DAN BREZ AVTOMOBILA; tudi brez lastnega vozila na pohodniško turo z JPP
  49. ETM 2023 – akcija NAKUPUJEM S KOLESOM
  50. ETM 2023 – iz Tržiča, preko Naklega v Kranj s testiranjem e-invalidskih vozičkov in e-pripomočkov
  51. ETM 2023 – testiranja e-invalidskih vozičkov in e-pripomočkov
  52. Festival mobilnosti IAA MOBILITY 2023
  53. Evropski teden mobilnosti letos na temo varčnih poti
  54. GORENJSKA.BIKE – uporaba kolesa, ki je del sistema Gorenjska.bike, je prepovedana vsem mladoletnim osebam, mlajšim od 14 let
  55. ReMOBIL mednarodna poletna šola trajnostne mobilnosti za študente
  56. JULIJA IN AVGUSTA Z BREZPLAČNIM AVTOBUSOM PO BLEDU IN OKOLICI
  57. Vabimo k sodelovanju
  58. ADRIONCYCLETOUR – Izdana zloženka Poletni vozni red – s kolesom po Bohinjski progi
  59. KOLESARSKA POT BLED – BOHINJ JE GRADBIŠČE, VOŽNJA JE PREPOVEDANA
  60. ADRIONCYCLETOUR – Mladi in mobilnost v Alpah
  61. STORITVE MOBILNOSTI NA PODEŽELJU – Bischofshofen, Avstrija
  62. POVEČAN POJAV VANDALIZMA NA SISTEMU SOUPORABE KOLES MOBILN.SI
  63. Sporočilo za javnost ZCI (1)
  64. Glasilo H2MA št.1
  65. Norvežani so bili navdušeni nad predstavljenimi dobrimi praksami načrtovanja in izvajanja trajnostne mobilnosti v Sloveniji
  66. Za plačevanje priložnostnega polnjenja e-vozil v javni garažni hiši v Mechelenu, Belgiji, potrebujete le plačilno kartico, nobenih aplikacij!
  67. Slavnostni prevzem električnih avtobusov v Mestni občini Kranj
  68. Objavljen je javni poziv za sofinanciranje “Priprave in izvedbe aktivnosti Evropskega tedna mobilnosti v letu 2023”
  69. Študijski obisk Augsburg (Nemčija) – transport na dolge razdalje
  70. GORENJSKO KOLESARSKO OMREŽJE V CELOTI OZNAČENO TUDI NA TERENU
  71. Delavnica ob dnevu Zemlje
  72. V NOVO SEZONO SISTEMA IZPOSOJE KOLES GORENJSKA.BIKE GORENJSKE OBČINE VSTOPAJO z 59 POSTAJAMI
  73. Ste že opazili rdeče označbe kolesarskih povezav?
  74. Raziskava ReMOBIL nakazuje rešitev slovenskih mobilnostnih izzivov
  75. Uvodni sestanek projekta ZCI
  76. ReMOBIL: REGIONALNI KOORDINATORJI ETM PREDSTAVLJENI NA 7. NACIONALNI KONFERENCI O CELOSTNEM PROMETNEM NAČRTOVANJU
  77. Uvodni sestanek projekta H2MA
  78. ADRIONCYCLETOUR – sporočilo za medije
  79. Z novinarsko konferenco in uvodnim sestankom se pričenja projekt ADRIONCYCLETOUR
  80. Mednarodni dogodek za uvajanje električne mobilnosti
  81. VABILO
  82. Avtomobilska industrija v Evropi in večanje tržnega deleža baterijskih električnih vozil
  83. Prvi popolnoma električni hitri trajekt na svetu
  84. e-MOPOLI Akcijski načrt za mobilnost na alternativne vire goriv
  85. Ministrstvo za infrastrukturo vključeno v EU projekt IDACS – ID in zbiranje podatkov za trajnostna goriva v Evropi
  86. Uradno potrjen Regionalni akcijski načrt za e-mobilno infrastrukturo, e-MOTICON
  87. E-mobilnost in trajnostna mobilnost -priložnost za podjetja
  88. Micro-mobilnost: naslednja velika stvar?
  89. Konec projekta e-MOTICON
  90. Sodelovanje v prid e-mobilnosti
  91. Univerza uporabnih znanosti v Kemptnu se osredotoča na e-mobilnost od leta 2009
  92. Podpora širjenju infrastrukture za električno mobilnost na Gorenjskem
  93. Delovni sestanek v sklopu priprave Regionalnega akcijskega načrta za širjenje e-mobilne infrastrukture in e-mobilnosti, projekt e-MOTICON
  94. Transnacionalna strategija za načrtovanje električnih polnilnih postaj!
  95. ETREL INCH PRVA INTERAKTIVNA E-POLNILNA POSTAJA NA SVETU!
  96. Partnersko srečanje projekta e-MOTICON v Sloveniji
  97. Novice iz dežele Berchtesgadener, Nemčija
  98. E-mobilnost v provinci Brescia, Italija
  99. Kakšno je stanje e-mobilnosti in električnih polnilnih postaj (e-polnilnic) na območju Alp?
Micro-mobilnost: naslednja velika stvar?

Micro-mobilnost: naslednja velika stvar?

Evropska komisija, evropska komisarka za promet Violeta Bulc in GD MOVE so v ponedeljek, 14. oktobra 2019, v Ljubljani, organizirali mednarodni dogodek o mikro-mobilnosti, ki so se ga udeležili predstavniki iz 30 držav, tudi iz Rusije in Indije. Udeleženci so razpravljali o trenutnih razmerah in kako načrtovati mobilnost za prihodnost.

 

Mikro-mobilnost kot način prevoza vključuje majhna vozila, na primer kolesa, električna kolesa, po možnosti električna motorna kolesa, skuterje in električne skuterje, rolke, vključno z električnimi, električne drone za prevoz ljudi in druga podobna vozila. Tematsko mikro-mobilnost obravnava potrebo ljudi, da imajo priložnost za razmeroma hitro, fleksibilno, v primerjavi z drugimi načini prevoza, bolj zdravo izbiro prevoza za varno gibanje v določenem in namenskem prostoru. Tesno je povezana s prostorskim in logističnim načrtovanjem, infrastrukturo in poslovnimi modeli, kot so najem vozil in sistemi za skupno rabo vozil, po izbiri kombinirani z javnim prevozom in hojo.

Stališče je, da mikro-mobilnost podpira ukrepe za zmanjšanje onesnaženosti zraka z vozili na fosilna goriva, zmanjšanje prometnih zastojev in sčasoma vsaj delno nadomesti uporabo zasebnih avtomobilov. Posledično to pomeni zmanjšanje parkirnih mest v urbanih območjih in drugod, zmanjšanje števila osebnih avtomobilov gospodinjstev, nove poslovne priložnosti v gosto poseljenih naseljih, regijah ali državah. Skratka, to je del koncepta povezljivosti več-modalnih sredstev transporta in del ideje o mobilnosti kot storitvi.

Pojavlja se več vprašanj povezanih s tematiko: Kakšne ukrepe moramo sprejeti, da mikro-mobilnost čim prej umestimo v urbano mobilnost? Kako lahko pospešimo zakonodajo EU o homologaciji vozil mikro-mobilnosti? Kako lahko mikro-mobilnost naredimo varno? Kakšna bi bila primerna starost uporabnikov, omejitve hitrosti v naseljih itd.? Ali je mikro-mobilnost uspešna kot poslovni model tudi v redko poseljenih območjih in, če ne, pod katerimi pogoji bi se lahko uspešno vzpostavila? Glede na to, da obstajajo države, kot je Japonska, ali mesta, kot je Pariz, ki so mikro-mobilnost zaradi varnostnih razlogov prepovedale, kaj moramo upoštevati, da bo le ta varna za vse udeležence v prometu? Kako jo promovirati? Ali potrebujemo evropska sredstva za podporo uvajanju mikro-mobilnosti? Kakšne sheme financiranja potrebujemo? Kako in kje lahko uvajamo nove tehnologije in digitalizacijo? Katera so vprašanja lastništva in izmenjave podatkov? Ali obstajajo težave v zvezi z zasebnostjo uporabnikov?

Poleg reševanja vseh zgornjih vprašanj so nekatere delavnice presegle tematiko in sprožile razprave o celovitih rešitvah mobilnosti ljudi in o mnenju nekaterih nosilcev odločanja in katere ideje podpirajo. Najbolj radikalna stališča so bila izključitev uporabe osebnih vozil v celoti ali vsaj popolna odprava lastništva osebnih avtomobilov. Po njihovem mnenju bi morala biti mobilnost kot storitev, prevozno sredstvo in infrastruktura v lasti zasebnih ali državnih podjetij kot del storitev javnega prevoza. Ljudi, ki imajo avtomobile, je treba označiti za sebične, je dejal Kurt Vella St John iz Transporta Malta, katerega “cilj, je da bi lastništvo zasebnega vozila zastarelo”. Počasi je treba sistematično odpraviti število parkirnih mest in nameniti vozne pasove mikro-mobilnosti in hoji,  poleg uporabe vlaka in avtobusnih prevozov. O tramvajih ali trolejbusih ni bilo razprave. Nihče iz skupine, ki se zavzema za to stališče, ni dal nobenih informacij, kako bi ta sprememba vplivala na večmilijonsko avtomobilsko industrijo in svetovno gospodarstvo ali kakšno je dejansko mnenje ljudi o lastništvu vozil, vključno z avtomobili. Nasprotno mnenju, da se ljudje odločajo racionalno v skladu s svojim življenjskim slogom, željami in potrebami za vsakdanje dejavnosti, je mnenje Bronwen Thornton, izvršne direktorice Walk 21, da se ljudje odločajo po svojih čustvih in izberejo najudobnejšo možnost prevoza, kar je v večini primerov avtomobil. Ali je slednje mogoče razumeti, da je treba ljudem povedati, kaj je pravilna odločitev in kateri način prevoza je zanje najprimernejši? Če sprejmemo izjavo Henryja Forda o ljudeh, ki mislijo, da potrebujejo konje kot prevozno sredstvo, lahko to tako razumemo. »Kaj je narobe, če nimate več nobenega zasebnega prostora izključno zase?« Je vprašala Bronwen Thornton, ki ocenjuje, da je uvajanje mikro-mobilnosti revolucija.

Na drugi strani so udeleženci, ki menijo, da bi bilo treba mikro-mobilnost izvajati kot dopolnilno možnost mobilnosti na način, ki ustreza potrebam in pripravljenosti določene družbe, opcijsko z izdelanimi rešitvami po meri, ki jih je treba upoštevati na vseh ravneh izvajanja. Veliko stvari je potrebno upoštevati. Pri zmanjšanju možnosti ene vrste mobilnosti je treba ustrezno povečati zmogljivosti druge ali celega sklopa transportnih sredstev. Oblikovalci politik in ponudniki storitev si morajo prizadevati za povečanje udobja za uporabnika in optimizacijo stroškov. Udobnost, prilagodljivost, čas potovanja in varnost je potrebno upoštevati glede na sezonske premike (tj. vremenske razmere), demografske spremembe in gostoto prebivalstva.

Naslednji korak, ki ga udeleženci pričakujejo od organizatorja, je priprava predlogov politik na podlagi rezultatov delavnic in razprav. Te predlagane politične ukrepe bodo udeleženci dogodka nadgradili z dodatnimi predlogi. Predlogi bodo predloženi ustreznim političnim deležnikom, oblikovalcem politik in odločevalcem v Bruslju. Udeleženci so bili pozvani, naj pri predlaganju rešitev za storitve mobilnosti upoštevajo digitalizacijo storitev.

Naslednja konferenca o mikro-mobilnosti, ki jo organizira Evropska komisija, bo prihodnje leto v Lizboni na Portugalskem.

Za več informacij o vsebini dogodka “Mikro-mobilnost: naslednja velika stvar?” Odprite povezavo: https://www.avp-rs.si/en/micro-mobility-the-next-big-thing/