Ste vedeli, da več kot polovica prebivalcev Slovenije na običajnih poteh nikoli ne uporablja javnega potniškega prometa? In da se več kot trikrat več prebivalcev v službo ali šolo pelje samih s svojim avtomobilom kot pa s sopotniki?
Tako so v letu 2022 nakazali rezultati javnomnenjske raziskave, ki jih je v projektu ReMOBIL izvedla Mediana, inštitut za raziskovanje trga in medijev in o čemer smo že pisali na teh spletnih straneh.
Kako pa običajno na delovno mesto potujejo zaposleni v lokalni samoupravi in na regijskih razvojnih institucijah? Kaj nam/jim preprečuje in kaj bi nas/jih spodbudilo, da bi te poti opravljali na bolj trajnosten način? Ali delodajalec omogoča delo na daljavo oz. od doma? To in še več želimo v okviru projekta ReMOBIL ugotoviti z dodatno raziskavo.
Zato vse zaposlene v občinskih upravah, na regionalnih razvojnih agencijah in na območnih razvojnih agencijah vabimo k izpolnitvi spletne ankete, ki je dostopna: TUKAJ.
Rezultati ankete bodo uporabljeni za oblikovanje ukrepov, ki bodo predstavljeni na nacionalnem posvetu v začetku leta 2024.
Projekt ReMOBIL je sofinanciran s sredstvi Finančnega mehanizma Evropskega gospodarskega prostora (EGP) 2014–2021, ki predstavlja prispevek Islandije, Lihtenštajna in Norveške k zeleni, konkurenčni in vključujoči Evropi, ter pripadajoče slovenske udeležbe v okviru javnega razpisa za sofinanciranje projektov v okviru programa Blaženje podnebnih sprememb in prilagajanje nanje. Izvaja se v letih 2022 do 2024. Vodilni partner je Posoški razvojni center. V projektu sodelujejo še Regionalna razvojna agencija Ljubljanske urbane regije, BSC, poslovno podporni center, d. o. o., Kranj – Regionalna razvojna agencija Gorenjske, Regionalni razvojni center Koper, Regionalna razvojna agencija za Podravje – Maribor, RRA Koroška, Regionalna razvojna agencija za Koroško regijo, d. o. o., AMZS, družba za opravljanje storitev članom AMD in drugim udeležencem v cestnem prometu, d. d. in Ljubljanski urbanistični Zavod d. d. Pomembno vlogo ima projektni partner iz Norveške Viken County Council, ki je okrožje norveškega glavnega mesta Oslo. V projektu se s prenosom dobrih praks iz tujine naslavlja bolj učinkovito načrtovanje trajnostne mobilnosti. Model se preizkuša v okviru šestih vzpostavljenih regionalnih centrov mobilnosti. Delovanje regijskih centrov mobilnosti olajšuje sodelovanje lokalnih in regionalnih ravni z nacionalno ravnjo, pristojno za promet (Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo) in pristojnimi za prostorsko načrtovanje (Ministrstvo za naravne vire in prostor) ter digitalizacijo MaaS (Ministrstvo za javno upravo).