IPoP – Inštitut za politike prostora je pred kratkim objavil nadvse koristen prispevek o pozitivnem vplivu pešačenja in kolesarjenja v šolo na zdravje in dobro počutje otrok.
Avtorji v prispevku izpostavljajo pomen pešačenja in kolesarjenja v šolo za zdravje, dobro počutje in celostni razvoj otrok. Spodbujanje aktivne mobilnosti med otroki umeščajo v širši kontekst prizadevanj za povečanje telesne dejavnosti v vsakdanjem življenju ter hkrati za zmanjšanje zdravstvenih in okoljskih tveganj, povezanih s sedečim načinom življenja in avtomobilskim prometom. Hojo predstavljajo ne le kot način premikanja, temveč tudi kot pomembno prometno prakso, ki prispeva k družbeni enakosti, pravičnosti in povezanosti skupnosti. Skupaj s kolesarjenjem in javnim prevozom jo obravnavajo kot temelj trajnostne mobilnosti, razogljičenja ter podnebne odpornosti naselij.
V nadaljevanju analizirajo slovenske trende potovanja otrok v šolo, raziskujejo njihove poglede na način prihoda v šolo ter osvetljujejo pomen dostopnosti osnovnih šol in vrtcev za zdrav razvoj otrok ter dolgoročno kakovost bivanja v lokalnem okolju.
Vabljeni k branju celotnega prispevka prek te povezave.