1. Sporočilo po letni skupščini Konzorcija za Bohinjsko progo
  2. Aktivna mobilnost za zdrav razvoj in dobro počutje otrok
  3. Znana je tema letošnjega EVROPSKEGA TEDNA MOBILNOSTI 2025: MOBILNOST ZA VSAKOGAR
  4. Novosti pri parkiranju v mestnem jedru Tržiča
  5. RCM Gorenjska: Sestanek nacionalnega in regionalnih kolesarskih koordinatorjev v Slovenj Gradcu
  6. Statistika izposoj gorenjska.bike za leto 2024
  7. Na leto dosežkov in novih uspehov
  8. Objavljen Javni poziv za sofinanciranje nakupa vozil brezemisijske linije v javnem potniškem prometu
  9. Občina Bohinj z DUJJP in Arrivo o problematiki javnega potniškega prometa
  10. ZIMSKI REŽIM SISTEMA GORENJSKA.BIKE
  11. Novi vozni red mestnih avtobusnih prevozov na Jesenicah
  12. Energetsko samozadostna rešitev za podeželsko območje Fuchstala v Nemčiji
  13. GLASILO ZCI ŠT. 3
  14. Hy-fcell Stuttgart
  15. Radi kolesarite? Ste kdaj kolesarili med počitnicami? Potem izpolnite to anketo!
  16. Sprejeta Uredba o izvajanju Uredbe (EU) o baterijah in odpadnih baterijah
  17. Pojasnilo glede pristojnosti za urejanje javnega potniškega prometa
  18. Strokovno izobraževanje v Burgasu, Bulgarija: električni avtobusi, polnilnice, sončni paneli, digitalni sistemi in več.
  19. Izmenjava dobrih praks na področju električnega javnega prevoza
  20. V Evropskem tednu mobilnosti naj bo avto vsaj en dan doma
  21. Pešbus in Bicivlak za aktivne prihode v šolo
  22. Prelaganje odgovornosti za trenutno stanje v javnem potniškem prometu samo na DUJPP je nekorektno
  23. Višje subvencije za nakup električnih vozil za državljane
  24. Sistem izposoje koles Gorenjska.bike odslej tudi v Preddvoru
  25. Projekt Store More
  26. Projekt Mobilnost RuralMED
  27. Partnerji projekta ADRIONCYCLETOUR na 5. partnerskem srečanju v Bohinju
  28. Z vlakom ali avtobusom do planinskih izhodišč
  29. Podaljšana javna objava predloga za nadgradnjo železniške proge Ljubljana–Kranj/Naklo
  30. KOLO KOT VOZILO DO SLUŽBE – anketa
  31. Javna obravnava predloga državnega prostorskega načrta za nadgradnjo železniške proge Ljubljana–Kranj/Naklo
  32. Na Tržiškem letos brezplačni turistični shuttle do planinskih izhodišč
  33. Objavljen je javni poziv za sofinanciranje nakupa električnih koles
  34. Javni razpis za sofinanciranje priprave in izvedbe aktivnosti ETM v letu 2024
  35. Dejavniki javne sprejemljivosti EV, o katerih so razpravljali na srečanju v Kajaanu
  36. Odprte so prijave na 3. Nacionalno kolesarsko konferenco
  37. Začasni plovbni režim na Savi Bohinjki – zapora vstopnih mest
  38. Spodbujanje izvajanja makroregionalnih vsebin v Sloveniji
  39. GORENJSKA.BIKE: v novi sezoni se odpirajo še zadnji sistemi
  40. O PRIHODNOSTI UPRAVLJANJA TRAJNOSTNE MOBILNOSTI
  41. VABILO NA UČENJE VOŽNJE IN POLNJENJA E-VOZIL 24. aprila 2024
  42. H2MA Glasilo št.3
  43. Strokovno srečanje na temo vzpostavitve vrednostnih verig vodika v Sloveniji
  44. INOVATIVNE REŠITVE IN NOV MODEL UPRAVLJANJA TRAJNOSTNE MOBILNOSTI – prijave so odprte
  45. 8. Nacionalna konferenca o celostnem prometnem načrtovanju
  46. GORENJSKA.BIKE: v sistema KRsKOLESOM in eKOLOka se z otvoritvenim izletom vračajo e-kolesa
  47. SAVE THE DATE: INOVATIVNE REŠITVE IN NOV MODEL UPRAVLJANJA TRAJNOSTNE MOBILNOSTI
  48. ADRIONCYCLETOUR – četrto partnersko srečanje v Trstu v znamenju predstavitve na kolesarsko-pohodniškem sejmu v Utrechtu in prihajajočih investicijskih naložb
  49. Zaključen je javni razpis za sofinanciranje občinskih celostnih prometnih strategij
  50. Polni zagona kolesarimo v službo
  51. GLASILO ZCI ŠT. 2
  52. Trajnostni prevoz do slovenskih smučišč – Bled Ski Bus
  53. Kolesarjenje za vse – povabilo na predstavitev
  54. Odprte so prijave na 8. Nacionalno konferenco o celostnem prometnem načrtovanju
  55. Strokovno izobraževanje v Parmi, Italija: Poslovni primeri trajnostne mobilnosti
  56. Najava objave Javnega razpisa za sofinanciranje ukrepov trajnostne mobilnosti v obdobju 2024-2028
  57. Posnetek delavnice za občine: Družbena omrežja v praksi
  58. V MESTNI OBČINI KRANJ NOVI E-AVTOBUSI
  59. Strokovno izobraževanje v Parmi, Italija: Poslovni primeri trajnostne mobilnosti
  60. 300 mio v bohinjsko železniško povezavo
  61. Nov vozni red v notranjem in mednarodnem železniškem prometu
  62. Glasilo ZCI št. 1
  63. Informacija za občine – objavljen je javni razpis za sofinanciranje občinskih celostnih prometnih strategij
  64. Delavnica: Kako omiliti prevozno revščino v Sloveniji?
  65. Cikel izobraževanj: Načrtovanje in upravljanje trajnostne mobilnosti na regionalni in medobčinski ravni
  66. DRUGO IZVEDENO IZOBRAŽEVANJE V PROJEKTU ZCI, »ZERO CARBON INFRASTRUCTURE«, INTERREG EUROPE, IRSKA, CORK
  67. Glasilo H2MA št. 2
  68. Zaključek sezone GORENJSKA.BIKE, v Kranju in Škofji Loki tudi pozimi na voljo navadna kolesa
  69. ADRIONCYCLETOUR – tretje partnersko srečanje, tokrat v Kobaridu
  70. Prvega novembra brezplačen medkrajevni avtobusni prevoz
  71. RCM-ji aktivno sodelovali na zaključnem dogodku ETM 2023
  72. Ste med tistimi, ki se na delo vozite z JPP ali med večino, ki se vozi sama v lastnem avtomobilu?
  73. Na Bledu nov kolesarski poligon, otroško igrišče in 6 kolesarskih postajališč
  74. Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo podpisalo pogodbo z Družbo za upravljanje javnega potniškega prometa
  75. SmartMOVE – BREZPLAČNA IZOBRAŽEVANJA NA TEMO TRAJNOSTNE MOBILNOSTI ZA PODJETJA
  76. ETM 2023 IN DAN BREZ AVTOMOBILA; tudi brez lastnega vozila na pohodniško turo z JPP
  77. ETM 2023 – akcija NAKUPUJEM S KOLESOM
  78. ETM 2023 – iz Tržiča, preko Naklega v Kranj s testiranjem e-invalidskih vozičkov in e-pripomočkov
  79. ETM 2023 – testiranja e-invalidskih vozičkov in e-pripomočkov
  80. Festival mobilnosti IAA MOBILITY 2023
  81. Evropski teden mobilnosti letos na temo varčnih poti
  82. GORENJSKA.BIKE – uporaba kolesa, ki je del sistema Gorenjska.bike, je prepovedana vsem mladoletnim osebam, mlajšim od 14 let
  83. ReMOBIL mednarodna poletna šola trajnostne mobilnosti za študente
  84. JULIJA IN AVGUSTA Z BREZPLAČNIM AVTOBUSOM PO BLEDU IN OKOLICI
  85. Vabimo k sodelovanju
  86. ADRIONCYCLETOUR – Izdana zloženka Poletni vozni red – s kolesom po Bohinjski progi
  87. KOLESARSKA POT BLED – BOHINJ JE GRADBIŠČE, VOŽNJA JE PREPOVEDANA
  88. ADRIONCYCLETOUR – Mladi in mobilnost v Alpah
  89. STORITVE MOBILNOSTI NA PODEŽELJU – Bischofshofen, Avstrija
  90. POVEČAN POJAV VANDALIZMA NA SISTEMU SOUPORABE KOLES MOBILN.SI
  91. Sporočilo za javnost ZCI (1)
  92. Glasilo H2MA št.1
  93. Norvežani so bili navdušeni nad predstavljenimi dobrimi praksami načrtovanja in izvajanja trajnostne mobilnosti v Sloveniji
  94. Za plačevanje priložnostnega polnjenja e-vozil v javni garažni hiši v Mechelenu, Belgiji, potrebujete le plačilno kartico, nobenih aplikacij!
  95. Slavnostni prevzem električnih avtobusov v Mestni občini Kranj
  96. Objavljen je javni poziv za sofinanciranje “Priprave in izvedbe aktivnosti Evropskega tedna mobilnosti v letu 2023”
  97. Študijski obisk Augsburg (Nemčija) – transport na dolge razdalje
  98. GORENJSKO KOLESARSKO OMREŽJE V CELOTI OZNAČENO TUDI NA TERENU
  99. Delavnica ob dnevu Zemlje
  100. V NOVO SEZONO SISTEMA IZPOSOJE KOLES GORENJSKA.BIKE GORENJSKE OBČINE VSTOPAJO z 59 POSTAJAMI
  101. Ste že opazili rdeče označbe kolesarskih povezav?
  102. Raziskava ReMOBIL nakazuje rešitev slovenskih mobilnostnih izzivov
  103. Uvodni sestanek projekta ZCI
  104. ReMOBIL: REGIONALNI KOORDINATORJI ETM PREDSTAVLJENI NA 7. NACIONALNI KONFERENCI O CELOSTNEM PROMETNEM NAČRTOVANJU
  105. Uvodni sestanek projekta H2MA
  106. ADRIONCYCLETOUR – sporočilo za medije
  107. Z novinarsko konferenco in uvodnim sestankom se pričenja projekt ADRIONCYCLETOUR
  108. Mednarodni dogodek za uvajanje električne mobilnosti
  109. VABILO
  110. Avtomobilska industrija v Evropi in večanje tržnega deleža baterijskih električnih vozil
  111. Prvi popolnoma električni hitri trajekt na svetu
  112. e-MOPOLI Akcijski načrt za mobilnost na alternativne vire goriv
  113. Ministrstvo za infrastrukturo vključeno v EU projekt IDACS – ID in zbiranje podatkov za trajnostna goriva v Evropi
  114. Uradno potrjen Regionalni akcijski načrt za e-mobilno infrastrukturo, e-MOTICON
  115. E-mobilnost in trajnostna mobilnost -priložnost za podjetja
  116. Micro-mobilnost: naslednja velika stvar?
  117. Konec projekta e-MOTICON
  118. Sodelovanje v prid e-mobilnosti
  119. Univerza uporabnih znanosti v Kemptnu se osredotoča na e-mobilnost od leta 2009
  120. Podpora širjenju infrastrukture za električno mobilnost na Gorenjskem
  121. Delovni sestanek v sklopu priprave Regionalnega akcijskega načrta za širjenje e-mobilne infrastrukture in e-mobilnosti, projekt e-MOTICON
  122. Transnacionalna strategija za načrtovanje električnih polnilnih postaj!
  123. ETREL INCH PRVA INTERAKTIVNA E-POLNILNA POSTAJA NA SVETU!
  124. Partnersko srečanje projekta e-MOTICON v Sloveniji
  125. Novice iz dežele Berchtesgadener, Nemčija
  126. E-mobilnost v provinci Brescia, Italija
  127. Kakšno je stanje e-mobilnosti in električnih polnilnih postaj (e-polnilnic) na območju Alp?
sobota, 15 februarja, 2025
  1. Sporočilo po letni skupščini Konzorcija za Bohinjsko progo
  2. Aktivna mobilnost za zdrav razvoj in dobro počutje otrok
  3. Znana je tema letošnjega EVROPSKEGA TEDNA MOBILNOSTI 2025: MOBILNOST ZA VSAKOGAR
  4. Novosti pri parkiranju v mestnem jedru Tržiča
  5. RCM Gorenjska: Sestanek nacionalnega in regionalnih kolesarskih koordinatorjev v Slovenj Gradcu
  6. Statistika izposoj gorenjska.bike za leto 2024
  7. Na leto dosežkov in novih uspehov
  8. Objavljen Javni poziv za sofinanciranje nakupa vozil brezemisijske linije v javnem potniškem prometu
  9. Občina Bohinj z DUJJP in Arrivo o problematiki javnega potniškega prometa
  10. ZIMSKI REŽIM SISTEMA GORENJSKA.BIKE
  11. Novi vozni red mestnih avtobusnih prevozov na Jesenicah
  12. Energetsko samozadostna rešitev za podeželsko območje Fuchstala v Nemčiji
  13. GLASILO ZCI ŠT. 3
  14. Hy-fcell Stuttgart
  15. Radi kolesarite? Ste kdaj kolesarili med počitnicami? Potem izpolnite to anketo!
  16. Sprejeta Uredba o izvajanju Uredbe (EU) o baterijah in odpadnih baterijah
  17. Pojasnilo glede pristojnosti za urejanje javnega potniškega prometa
  18. Strokovno izobraževanje v Burgasu, Bulgarija: električni avtobusi, polnilnice, sončni paneli, digitalni sistemi in več.
  19. Izmenjava dobrih praks na področju električnega javnega prevoza
  20. V Evropskem tednu mobilnosti naj bo avto vsaj en dan doma
  21. Pešbus in Bicivlak za aktivne prihode v šolo
  22. Prelaganje odgovornosti za trenutno stanje v javnem potniškem prometu samo na DUJPP je nekorektno
  23. Višje subvencije za nakup električnih vozil za državljane
  24. Sistem izposoje koles Gorenjska.bike odslej tudi v Preddvoru
  25. Projekt Store More
  26. Projekt Mobilnost RuralMED
  27. Partnerji projekta ADRIONCYCLETOUR na 5. partnerskem srečanju v Bohinju
  28. Z vlakom ali avtobusom do planinskih izhodišč
  29. Podaljšana javna objava predloga za nadgradnjo železniške proge Ljubljana–Kranj/Naklo
  30. KOLO KOT VOZILO DO SLUŽBE – anketa
  31. Javna obravnava predloga državnega prostorskega načrta za nadgradnjo železniške proge Ljubljana–Kranj/Naklo
  32. Na Tržiškem letos brezplačni turistični shuttle do planinskih izhodišč
  33. Objavljen je javni poziv za sofinanciranje nakupa električnih koles
  34. Javni razpis za sofinanciranje priprave in izvedbe aktivnosti ETM v letu 2024
  35. Dejavniki javne sprejemljivosti EV, o katerih so razpravljali na srečanju v Kajaanu
  36. Odprte so prijave na 3. Nacionalno kolesarsko konferenco
  37. Začasni plovbni režim na Savi Bohinjki – zapora vstopnih mest
  38. Spodbujanje izvajanja makroregionalnih vsebin v Sloveniji
  39. GORENJSKA.BIKE: v novi sezoni se odpirajo še zadnji sistemi
  40. O PRIHODNOSTI UPRAVLJANJA TRAJNOSTNE MOBILNOSTI
  41. VABILO NA UČENJE VOŽNJE IN POLNJENJA E-VOZIL 24. aprila 2024
  42. H2MA Glasilo št.3
  43. Strokovno srečanje na temo vzpostavitve vrednostnih verig vodika v Sloveniji
  44. INOVATIVNE REŠITVE IN NOV MODEL UPRAVLJANJA TRAJNOSTNE MOBILNOSTI – prijave so odprte
  45. 8. Nacionalna konferenca o celostnem prometnem načrtovanju
  46. GORENJSKA.BIKE: v sistema KRsKOLESOM in eKOLOka se z otvoritvenim izletom vračajo e-kolesa
  47. SAVE THE DATE: INOVATIVNE REŠITVE IN NOV MODEL UPRAVLJANJA TRAJNOSTNE MOBILNOSTI
  48. ADRIONCYCLETOUR – četrto partnersko srečanje v Trstu v znamenju predstavitve na kolesarsko-pohodniškem sejmu v Utrechtu in prihajajočih investicijskih naložb
  49. Zaključen je javni razpis za sofinanciranje občinskih celostnih prometnih strategij
  50. Polni zagona kolesarimo v službo
  51. GLASILO ZCI ŠT. 2
  52. Trajnostni prevoz do slovenskih smučišč – Bled Ski Bus
  53. Kolesarjenje za vse – povabilo na predstavitev
  54. Odprte so prijave na 8. Nacionalno konferenco o celostnem prometnem načrtovanju
  55. Strokovno izobraževanje v Parmi, Italija: Poslovni primeri trajnostne mobilnosti
  56. Najava objave Javnega razpisa za sofinanciranje ukrepov trajnostne mobilnosti v obdobju 2024-2028
  57. Posnetek delavnice za občine: Družbena omrežja v praksi
  58. V MESTNI OBČINI KRANJ NOVI E-AVTOBUSI
  59. Strokovno izobraževanje v Parmi, Italija: Poslovni primeri trajnostne mobilnosti
  60. 300 mio v bohinjsko železniško povezavo
  61. Nov vozni red v notranjem in mednarodnem železniškem prometu
  62. Glasilo ZCI št. 1
  63. Informacija za občine – objavljen je javni razpis za sofinanciranje občinskih celostnih prometnih strategij
  64. Delavnica: Kako omiliti prevozno revščino v Sloveniji?
  65. Cikel izobraževanj: Načrtovanje in upravljanje trajnostne mobilnosti na regionalni in medobčinski ravni
  66. DRUGO IZVEDENO IZOBRAŽEVANJE V PROJEKTU ZCI, »ZERO CARBON INFRASTRUCTURE«, INTERREG EUROPE, IRSKA, CORK
  67. Glasilo H2MA št. 2
  68. Zaključek sezone GORENJSKA.BIKE, v Kranju in Škofji Loki tudi pozimi na voljo navadna kolesa
  69. ADRIONCYCLETOUR – tretje partnersko srečanje, tokrat v Kobaridu
  70. Prvega novembra brezplačen medkrajevni avtobusni prevoz
  71. RCM-ji aktivno sodelovali na zaključnem dogodku ETM 2023
  72. Ste med tistimi, ki se na delo vozite z JPP ali med večino, ki se vozi sama v lastnem avtomobilu?
  73. Na Bledu nov kolesarski poligon, otroško igrišče in 6 kolesarskih postajališč
  74. Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo podpisalo pogodbo z Družbo za upravljanje javnega potniškega prometa
  75. SmartMOVE – BREZPLAČNA IZOBRAŽEVANJA NA TEMO TRAJNOSTNE MOBILNOSTI ZA PODJETJA
  76. ETM 2023 IN DAN BREZ AVTOMOBILA; tudi brez lastnega vozila na pohodniško turo z JPP
  77. ETM 2023 – akcija NAKUPUJEM S KOLESOM
  78. ETM 2023 – iz Tržiča, preko Naklega v Kranj s testiranjem e-invalidskih vozičkov in e-pripomočkov
  79. ETM 2023 – testiranja e-invalidskih vozičkov in e-pripomočkov
  80. Festival mobilnosti IAA MOBILITY 2023
  81. Evropski teden mobilnosti letos na temo varčnih poti
  82. GORENJSKA.BIKE – uporaba kolesa, ki je del sistema Gorenjska.bike, je prepovedana vsem mladoletnim osebam, mlajšim od 14 let
  83. ReMOBIL mednarodna poletna šola trajnostne mobilnosti za študente
  84. JULIJA IN AVGUSTA Z BREZPLAČNIM AVTOBUSOM PO BLEDU IN OKOLICI
  85. Vabimo k sodelovanju
  86. ADRIONCYCLETOUR – Izdana zloženka Poletni vozni red – s kolesom po Bohinjski progi
  87. KOLESARSKA POT BLED – BOHINJ JE GRADBIŠČE, VOŽNJA JE PREPOVEDANA
  88. ADRIONCYCLETOUR – Mladi in mobilnost v Alpah
  89. STORITVE MOBILNOSTI NA PODEŽELJU – Bischofshofen, Avstrija
  90. POVEČAN POJAV VANDALIZMA NA SISTEMU SOUPORABE KOLES MOBILN.SI
  91. Sporočilo za javnost ZCI (1)
  92. Glasilo H2MA št.1
  93. Norvežani so bili navdušeni nad predstavljenimi dobrimi praksami načrtovanja in izvajanja trajnostne mobilnosti v Sloveniji
  94. Za plačevanje priložnostnega polnjenja e-vozil v javni garažni hiši v Mechelenu, Belgiji, potrebujete le plačilno kartico, nobenih aplikacij!
  95. Slavnostni prevzem električnih avtobusov v Mestni občini Kranj
  96. Objavljen je javni poziv za sofinanciranje “Priprave in izvedbe aktivnosti Evropskega tedna mobilnosti v letu 2023”
  97. Študijski obisk Augsburg (Nemčija) – transport na dolge razdalje
  98. GORENJSKO KOLESARSKO OMREŽJE V CELOTI OZNAČENO TUDI NA TERENU
  99. Delavnica ob dnevu Zemlje
  100. V NOVO SEZONO SISTEMA IZPOSOJE KOLES GORENJSKA.BIKE GORENJSKE OBČINE VSTOPAJO z 59 POSTAJAMI
  101. Ste že opazili rdeče označbe kolesarskih povezav?
  102. Raziskava ReMOBIL nakazuje rešitev slovenskih mobilnostnih izzivov
  103. Uvodni sestanek projekta ZCI
  104. ReMOBIL: REGIONALNI KOORDINATORJI ETM PREDSTAVLJENI NA 7. NACIONALNI KONFERENCI O CELOSTNEM PROMETNEM NAČRTOVANJU
  105. Uvodni sestanek projekta H2MA
  106. ADRIONCYCLETOUR – sporočilo za medije
  107. Z novinarsko konferenco in uvodnim sestankom se pričenja projekt ADRIONCYCLETOUR
  108. Mednarodni dogodek za uvajanje električne mobilnosti
  109. VABILO
  110. Avtomobilska industrija v Evropi in večanje tržnega deleža baterijskih električnih vozil
  111. Prvi popolnoma električni hitri trajekt na svetu
  112. e-MOPOLI Akcijski načrt za mobilnost na alternativne vire goriv
  113. Ministrstvo za infrastrukturo vključeno v EU projekt IDACS – ID in zbiranje podatkov za trajnostna goriva v Evropi
  114. Uradno potrjen Regionalni akcijski načrt za e-mobilno infrastrukturo, e-MOTICON
  115. E-mobilnost in trajnostna mobilnost -priložnost za podjetja
  116. Micro-mobilnost: naslednja velika stvar?
  117. Konec projekta e-MOTICON
  118. Sodelovanje v prid e-mobilnosti
  119. Univerza uporabnih znanosti v Kemptnu se osredotoča na e-mobilnost od leta 2009
  120. Podpora širjenju infrastrukture za električno mobilnost na Gorenjskem
  121. Delovni sestanek v sklopu priprave Regionalnega akcijskega načrta za širjenje e-mobilne infrastrukture in e-mobilnosti, projekt e-MOTICON
  122. Transnacionalna strategija za načrtovanje električnih polnilnih postaj!
  123. ETREL INCH PRVA INTERAKTIVNA E-POLNILNA POSTAJA NA SVETU!
  124. Partnersko srečanje projekta e-MOTICON v Sloveniji
  125. Novice iz dežele Berchtesgadener, Nemčija
  126. E-mobilnost v provinci Brescia, Italija
  127. Kakšno je stanje e-mobilnosti in električnih polnilnih postaj (e-polnilnic) na območju Alp?
Avtomobilska industrija v Evropi in večanje tržnega deleža baterijskih električnih vozil

Avtomobilska industrija v Evropi in večanje držnega deleža baterijskih električnih vozil

  • Kaj avtomobilska industrija pomeni za evropsko gospodarstvo?
  • Koliko akumulatorskih električnih vozil (BEV) je bilo leta 2019 registriranih v Evropi?
  • Koliko električnih vozil načrtuje Evropska unija do leta 2050?
  • Zakaj se ne prodaja več BEV-ov?
  • Kakšna so prihodnja pričakovanja na trgu baterij?

23. junija 2020 je Evropsko združenje proizvajalcev avtomobilov (ACEA) na svoji spletni strani objavilo članek z naslovom “Napoved prodaje avtomobilov v Evropi 2020: Letos pričakujemo 25-odstotni padec, pravi ACEA”. V članku je navedeno, da 13,8 milijona Evropejcev dela v avtomobilski industriji (neposredno in posredno), kar predstavlja 6,1 % vseh delovnih mest v EU. 11,4 % proizvodnih delovnih mest v EU – približno 3,5 milijona – je v avtomobilskem sektorju. Motorna vozila predstavljajo 440,4 milijarde EUR davkov na ključnih evropskih trgih. Avtomobilska industrija za EU ustvari trgovinski presežek v višini 84,4 milijarde EUR. Promet, ki ga ustvari avtomobilska industrija, predstavlja več kot 7 % ​​BDP EU. Letno vlaga v raziskave in razvoj 57,4 milijarde EUR, avtomobilski sektor doprinaša največji zasebni prispevek k inovacijam v Evropi, saj predstavlja 28 % celotne porabe EU.

Junija 2020 je Mednarodna agencija za energijo (IEA) pripravila Globalni pregled 2020 za električna vozila (Global EV Outlook 2020). Konec leta 2019 je bilo v Evropi 0,97 milijona BEV-ov in 0,78 milijona priklopnih hibridnih električnih vozil. Po podatkih ACEA je na evropskih cestah v prometu približno 308,3 milijona motornih vozil.

Študija podpore politiki, ki je bila izvedena leta 2016 kot del projekta EAFO za Generalni direktorat za mobilnost in promet Evropske komisije, predvideva, da bo za dosego 100-odstotnega voznega parka vozil z ničnimi emisijami do leta 2050, potrebno, da bodo do 2035 vsa prodana nova vozila z ničnimi emisijami.

Zgornji podatki kažejo, da tudi s povečanjem prodaje v BEV cilja ne bo enostavno doseči.

Stroški vozil BEV so v veliki meri odvisni od stroškov baterije. Večina odjemalcev je navajena na doseg od 900 km do več kot 1000 km na 1 rezervoar fosilnega goriva. V primerjavi s premijskimi BEV, ki dosegajo 400 km na polnjenje v idealnih pogojih in zmerni hitrosti, so običajni avtomobili z notranjim zgorevanjem cenovno ugodnejši in imajo večjo bazo rabljenih vozil.

V drugi polovici leta 2020 in leta 2021 na trg prihajajo novi atraktivni modeli osebnih električnih in hibridnih vozil. V nekaterih evropskih državah lahko čakalna doba za nova električna vozila doseže šest ali več mesecev, število avtomobilov na trg pa je omejeno.

Pri visokih cenah električnih vozil, z manj kot polovico razpona na eno polnjenje v primerjavi z avtomobili na fosilna goriva, čakalnimi dobavnimi roki, čakalnimi časi, da novi modeli postanejo rabljeni za prodajo po nižjih cenah, omejeno življenjsko dobo baterije v primerjavi s konvencionalnimi vozili se postavlja vprašanje, kaj bi pospešilo prodajo električnih baterijskih vozil?

Odgovor je preprost: “inovacija” – znižanje cene baterij in povečanje energijske gostote baterije za daljši razpon z enim polnjenjem. Vendar je izvedba rešitve težavna. Glavni razlog, zakaj so baterije drage, so surovini kobalt in nikelj.

30. junija je CNBC objavil članek Tima Mullaneyja “Tesla in znanost, ki stoji za naslednjo generacijo, poceni,” milijon milj “akumulatorja električnih avtomobilov. Tim je v segmentu BEV intervjuval več strokovnjakov za avtomobilsko industrijo, raziskave in inovacije, strokovnjake za gospodarstvo in druge strokovnjake.

James Frith, vodja skladišča energije v Bloombergu New Energy Finance (Finance Nove Energije), v Londonu, je dejal, da “današnje baterije stanejo približno 147 USD / kWh, kar je padec od 1000 dolarjev leta 2010 in 381 dolarjev v letu 2015”. To je približno 128 EUR / kWh in padec približno od 872 EUR / kWh leta 2010 in približno 332 € / kWh v letu 2015. Shirley Meng, znanstvenik za materiale in profesor na kalifornijski univerzi San Diego, ki vodi šolski center za trajnostno energijo, je dejal, da “bo težko spustiti ceno pod 100 USD na kilovat”. To je približno 87 EUR za kilovat, cilj pa je znižati ceno na približno 50 EUR za kilovat, trdi analitik Wedbush Securities (vrednostni papirji), Dan Ives. V zadnjem desetletju se je cena baterije znižala do 80 %. Proizvajalci obljubljajo dodatna znižanja cen na podlagi zmanjšanja deleža kobalta in niklja v proizvodnji baterij. Raziskovalne inštitucije testirajo nove materiale, ki bi lahko nadomestile kobalt in nikelj. Litij-železove fosfatne baterije povečujejo upanje za znižanje cene. Ta tehnologija se razvija leta in lahko traja še nekaj let, preden bo v uporabi v osebnih avtomobilih na trgu.

Slovenski inštitut za kemijo je leta 2017 s Hondo pridobil dve pogodbi za raziskovanje potenciala magnezijevih baterij. Vsi rezultati raziskav so v lasti Honde. Zdaj inštitut raziskuje potencial litij-žveplovih baterij. Inštitut navaja, da “litij-žveplove baterije zagotavljajo 3 do 5-krat večjo teoretično energijsko gostoto v primerjavi z litij-ionskimi baterijami. Kljub temu pa je treba še vedno rešiti veliko nerešenih vprašanj do njihove komercialne uporabe. “