Stanje na področju javnega potniškega prometa je bilo slabo in prenova je bila nujna. V zadnjih letih poteka največja reforma sistema javnih prevozov v zgodovini Slovenije s ciljem, da bi dolgoročno izboljšali storitev za uporabnika. Zapleti te dni so sicer res neprijetni za uporabnike, a verjamemo, da bodo v doglednem času rešljivi.
DUJPP (op. Družba za upravljanje javnega potniškega prometa) bo naredil vse, da se stanje v najkrajšem možnem času uredi. Ponudbe prevozov je več, je pa res, da je šlo za velikansko spremembo, na katero se bo treba deloma tudi navaditi, deloma pa bo seveda treba kakšno linijo, odhod ali prihod še prilagoditi glede na zahteve in potrebe potnikov, ki so bile med pripravo podrobnih voznih redov morda spregledane.
Javni potniški promet mora ostati javen
DUJPP bo nadaljeval izvajanje nadzora na terenu in če bo treba, bodo angažirali inšpektorje, neizvajanje koncesionarjev pa kaznovali s 1000 evrov kazni za neizvedeno vožnjo. Tudi v nadaljevanju bo potekalo usklajevanje s terenom in z lokalnimi deležniki, tudi šolami, predvsem pa ne bodo dopustili, da bodo posamezni akterji zaradi osebnih parcialnih in tudi ekonomskih interesov izvajali pritiske na plečih uporabnikov javnega potniškega prometa. Javni potniški promet je namenjen ljudem, kjer ne sme biti prvi in glavni cilj dobiček podjetij.
Zaradi trenutne situacije in v izogib napačnim interpretacijam ali celo zavajanjem je MOPE podal vse informacije, ki so nujne za razumevanje in reševanje tega problema. Ob tem pa se seveda opravičujejo vsem uporabnikom.
Celoten prispevek si lahko preberete TUKAJ.
Vir: SPTM, MOPE